Subvenció de la Diputació de Tarragona

01/08/2023 Subvencions

Subvenció de la Diputació de Tarragona

L’Ajuntament de Vallclara s’ha acollit a la subvenció de la Diputació de Tarragona pel Programa foment de l’ocupació local sol·licitant contractar temporalment, durant sis mesos, dues persones inscrites com a demandants d’ocupació no ocupades al Servei d’Ocupació de Catalunya a la data d’inici de la seva prestació laboral amb l’ajuntament, el passat 20/12/2022.

S’ha  procedit a la contractació d'un peó de serveis diversos i un netejador d'equipaments municipals i via pública. Es tracta de contractacions a mitja jornada durant 3 mesos el netejador i durant 6 mesos el peó.

Import concedit: 9.500,00 euros

Aquests contractes de treball estan subvencionats per la Diputació de Tarragona en el marc de la convocatòria de Foment de l’Ocupació local 2022